giicod forum

en del av giicod.pbwiki.com

Skip to content

Welcome
Welcome to <strong>giicod forum</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Outrots vara eller inte vara

Här kan vi diskutera innehåll, struktur, tider, etc i schemat. Observera att det är schemat i giicod-wikin som gäller - här diskuterar vi bara (och ändrar sen i wikin om det behövs).

Outrots vara eller inte vara

by rgatarski on Thu Dec 20, 2007 11:24 am

Idag skulle det ju varit ett "Outro"-seminarium på eftermiddagen. Men som jag sa igår ställde jag in det för att jag tyckte det var för tidigt. Alltför många i klassen har inte hunnit tillräckligt långt i sina kursuppdrag. Ett seminarium nu om erfarenheter och vidare utveckling av kursen (och vi som är med) skulle bli alltför platt.

Men, det känns ändå som att det vore värdefullt med ett två timmars outro möte typ i januari. Kommentarer?
rgatarski
Site Admin

by Alex on Thu Dec 20, 2007 7:15 pm

Det låtar bra, men det vore bättre att träffas vecka 3...
Alex

Return to Schemat